• A-
  • A+
  • Start
  • aktualności
    • uroczystości szkolne i wydarzenia
    • Zarządzenia Dyrektora
    • PUBLIKACJE
    • RODO
    • Deklaracja dostępności
    • REKRUTACJA 2022
  • o placówce
    • przedszkole
    • szkoła podstawowa
    • Szkoła przysposabiająca do pracy
    • historia
    • kadra
    • kontakt
    • konsultacje nauczycieli
    • dokumenty szkolne
    • Projekt - aktualny
    • Projekt - DZIECKO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  • kalendarium
    • Kalendarium
  • uczniowie
    • samorząd uczniowski
    • zajęcia pozalekcyjne
    • projekty edukacyjne
  • rodzice
    • rada rodziców
    • informacje
  • kontakt
    • kontakt
  • przedszkole
    • Co u nas słychać ?
    • Rekrutacja 2022/2023
  • Wycieczki
    • 2015-2016
    • 2016-2017
    • 2017-2018
    • 2018-2019
  • DON
    • Informacje
  • ZDALNE NAUCZANIE
    • ORGANIZACJA ZDALNEGO NAUCZANIA
    • Informacje pedagoga
  • Wirtualny gabinet psychologa
    • PORADY

Czwartek 8 czerwca 2023
Imieniny obchodzą: Wyszesław, Wilhelm, Medard, Maksymin, Seweryn, Herakliusz, Medarda, Maksymina, Dobrociech

    14

    maj

    2021

    Powrót do szkoły

    rozwiń cały artykuł klikając w tytuł...

    Uwaga !

    Dyrektor Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych

    ul. Jagiellońska 69 w Legionowie

    informuje, że 

    od dnia 17 maja 2021 roku

    nauka w Placówce odbywa się w trybie stacjonarnym.

    W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów oraz pracowników, działalność stacjonarna Placówki prowadzona jest z zachowaniem pełnego reżimu sanitarnego.

    Przypominam, że:

    - przy wejściu do Placówki mierzona jest temperatura ciała uczniów,

    - wszystkie osoby przebywające na terenie placówki zobowiązane są do zakrywania maseczkami ust i nosa oraz dezynfekcji rąk

    ​Proszę o nie przysyłanie do szkoły dzieci z objawami infekcji 

    (katar, kaszel, podwyższona temperatura).

    Z poważaniem

    Dyrektor PZSiPS w Legionowie

    mgr Marzenna Kmieciak

    15

    luty

    2021

    ANEKS DO REGULAMINU KORZYSTANIA Z PLATFORMY EDUKACYJNEJ -TEAMS

    rozwiń cały artykuł klikając w tytuł...

    ANEKS DO REGULAMINU KORZYSTANIA Z PLATFORMY EDUKACYJNEJ -TEAMS

    W PZSIPS UL. JAGIELLOŃSKA 69 W LEGIONOWIE OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 17 LUTEGO 2021R.

    DLA UCZNIÓW Z KLAS „B”

     

    Organizacja lekcji wirtualnych z wykorzystaniem platformy Teams

    Zajęcia lekcyjne będą prowadzone w czasie rzeczywistym wg następujących zasad:

    ■ podczas lekcji online uczniowie mają obowiązek mieć włączoną kamerę i zalogować się używając własnego konta,

    ■ obecność uczniów podczas lekcji online będzie sprawdzana i odnotowywana w dzienniku zgodnie ze stanem faktycznym, tak jak w przypadku zajęć realizowanych w szkole (obecny/ nieobecny), po 5 minutach od rozpoczęcia zajęć nauczyciel pobierze z platformy listę obecności,

    ■ lekcja wirtualna trwa 30 minut

    Decyzję o czasie trwania lekcji podejmuje każdorazowo nauczyciel,

    ■ informacje o terminie zajęć on-line będą umieszczone w kalendarzu Teams najpóźniej w dniu poprzedzającym lekcję zaplanowaną w takiej formie,

    ■ uczniowie powinni mieć dostęp do urządzeń wyposażonych w kamerę, mikrofon, ekran i klawiaturę.

    ■  z aplikacji Teams można korzystać także na telefonie komórkowym.

    25

    listopad

    2020

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY EDUKACYJNEJ – TEAMS W PZSIPS UL. JAGIELLOŃSKA 69 W LEGIONOWIE OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 30.11.2020 ROKU

    rozwiń cały artykuł klikając w tytuł...

     

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY EDUKACYJNEJ – TEAMS

    W PZSIPS UL. JAGIELLOŃSKA 69 W LEGIONOWIE

    OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 30.11.2020 ROKU

    DLA UCZNIÓW Z KLAS „A”

     

    Organizacja zajęć zdalnych

    ○ Tygodniowy plan lekcji nie ulega zmianie. Wszystkie zajęcia będą wymagać uczestnictwa uczniów online w zaplanowanym czasie. Podstawowa komunikacja pomiędzy nauczycielem a uczniami będzie odbywała się za pośrednictwem poczty e-mail.

    ○ Nauczyciele w dniach zajęć lekcyjnych z daną klasą (zgodnie z tygodniowym planem lekcji) będą umieszczali na poczcie e-mail tematy lekcji i opisy zadań dla uczniów oraz prowadzili lekcje wirtualne z wykorzystaniem platformy Teams (w czasie rzeczywistym).

    ○ Zgodnie z zasadami bhp uczniowie nie mają obowiązku spędzania całego czasu przed komputerem, nauczyciele odpowiednio dostosowują czas na odrobienie zadań.

    ○ O terminie wykonania danego zadania nauczyciel informuje w wiadomości opisującej zadanie. W przypadku problemów technicznych lub organizacyjnych uczeń powinien zawiadomić nauczyciela o braku możliwości wykonania zadania w ustalonym terminie. Jeśli uczeń ma wątpliwości, jak wykonać zadanie lub nie potrafi go wykonać - powinien poprosić o pomoc nauczyciela.

    ○ Wiadomości i zadania będą wysyłane do uczniów między godz. 8.00 a 14.00, ich częstotliwość zależy od tygodniowego planu lekcji i organizacji zajęć przez danego nauczyciela.

    ○ Nauczyciel będzie umieszczał zadania do wykonania w takich formach, jak:

    ■ klasyczna, z odwołaniem do podręcznika, zeszytu ćwiczeń,

    ■ w formie opisu tekstowego zadania do wykonania,

    ■ w formie linku do interaktywnych platform edukacyjnych wykorzystujących różnorodne formy nauki i sprawdzania wiadomości (np. filmy, quizy, testy),

    ■ w formie załącznika zawierającego edukacyjne materiały multimedialne (animacje, filmy, wykłady, nagrania eksperymentów, gry edukacyjne, interaktywne materiały dydaktyczne itd)., tekstowe, grafiki, przeznaczone do samodzielnej nauki

    ○ Nauczyciele uwzględniają możliwości psychofizyczne uczniów ze specjalnymi potrzebami oraz dostosowują zajęcia do ich dysfunkcji i zaleceń zawartych w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych.

    Organizacja lekcji wirtualnych z wykorzystaniem platformy Teams

    Zajęcia lekcyjne będą prowadzone w czasie rzeczywistym wg następujących zasad:

    ■ podczas lekcji online uczniowie mają obowiązek mieć włączoną kamerę i zalogować się używając własnego konta,

    ■ obecność uczniów podczas lekcji online będzie sprawdzana i odnotowywana w dzienniku zgodnie ze stanem faktycznym, tak jak w przypadku zajęć realizowanych w szkole (obecny /nieobecny), po 5 minutach od rozpoczęcia zajęć nauczyciel pobierze z platformy listę obecności,

    ■ lekcja wirtualna trwa 30 minut.

    W zespołach łączonych możliwe jest prowadzenie zajęć 15-20 minutowych dla każdej klasy. Decyzję o czasie trwania lekcji podejmuje każdorazowo nauczyciel,

    ■ informacje o terminie zajęć on-line będą umieszczone w kalendarzu Teams najpóźniej w dniu poprzedzającym lekcję zaplanowaną w takiej formie,

    ■ uczniowie powinni mieć dostęp do urządzeń wyposażonych w kamerę, mikrofon, ekran i klawiaturę.

    ■ z aplikacji Teams można korzystać także na telefonie komórkowym.

    Ocenianie wiedzy i umiejętności uczniów

    ○ Opanowanie wiedzy i umiejętności będzie przedmiotem oceny zgodnie z obowiązującymi zasadami oceniania.

    ○ Ocenianie postępów uczniów jest możliwe w formie przeprowadzenia sprawdzianów, testów, odpowiedzi ustnych oraz odesłanych kart pracy i prac zadanych poprzez pocztę elektroniczną.

    ○ Oceny będą wystawiane przez nauczyciela zgodnie z Wewnątrzszkolnymi Zasadami Oceniania (WZO) i Przedmiotowymi Zasadami Oceniania (PZO).

    ○ Nauczyciele mają ograniczone możliwości weryfikacji, jak uczeń pracuje. Ważne jest budowanie przez rodziców motywacji wewnętrznej uczniów i zwracanie uwagi na to, że korzystanie z niedozwolonych form wsparcia jest niekorzystne dla samego ucznia. Niektóre metody sprawdzania wiedzy i umiejętności przypominają odpytywanie uczniów, znane z tradycyjnej klasy szkolnej.

    Dodatkowe informacje

    ○ Wszelkie działania podejmowane przez uczniów w środowisku zdalnym służą zdobyciu wiedzy, umiejętności, postaw społecznych i zasad komunikacji w środowiskach wirtualnych.

    ○ Kształcenie zdalne zakłada możliwość zadawania nauczycielowi pytań, jeśli uczeń nie zrozumie jakiejś partii materiału, przeznaczonej do samodzielnego opanowania. Uczeń może zgłaszać pytania zarówno w formie pisemnej, jak i w trakcie rozmowy tekstowej, głosowej lub wideo.

    ○ Uczeń przebywający w domu realizuje obowiązek szkolny pod opieką rodziców/opiekunów prawnych. Pracujący zdalnie nauczyciel nie ma możliwości realizowania swoich funkcji opiekuńczych.

    ○ W celu zachowania systematyczności zalecamy, aby przestrzegać godzin ustalonych w planie zajęć. Zachowanie rytmu szkolnego może być decydującym warunkiem sukcesu szkolnego ucznia.

    ○ Nauczyciel ma prawo do formułowania zadań domowych, wymagających poświęcenia pewnej ilości czasu wolnego ucznia.

    ○ Użycie tradycyjnych podręczników, zeszytów ćwiczeń i zeszytów zależy od formy lekcji przyjętej przez nauczyciela. Może się zdarzyć, że część zajęć będzie wymagała używania tradycyjnych, a część nowych pomocy dydaktycznych. Precyzyjne zalecenia dotyczące wykorzystania materiałów dydaktycznych będą przekazywali nauczyciele poszczególnych przedmiotów.

    ○ Treści edukacyjne podawane w środowisku zdalnym będą służyły realizacji podstawy programowej oraz rozwijaniu zainteresowań i pasji uczniów.

    ○ Nauczyciel ma prawo wymagać od uczniów sporządzania papierowych notatek oraz żądać przekazania fotografii ćwiczeń, notatek lub zadań wykonywanych w uczniowskim zeszycie lekcyjnym.

    ○ Istnieje wiele powodów, by tradycyjne zeszyty w dobie edukacji zdalnej spełniały nadal swoją rolę. Do głównych należy: pielęgnowanie umiejętności pisania ręcznego, procesy zapamiętywania zachodzące w trakcie pisania, lepsze rozumienie materiału pod wpływem wykonywanych odręcznie ćwiczeń i zadań.

    ○ Uczeń może przyswajać wiedzę z różnych źródeł. Metody edukacji zdalnej mogą być efektywne i przyczyniać się do rozwoju ucznia, o ile nauczanie prowadzone jest w sposób zgodny ze standardami, tzn. nie polega jedynie na biernym przyswajaniu obrazów i dźwięków, ale oparte jest na aktywności poznawczej ucznia i kreatywności.

    ○ W przypadku utrzymywania się problemów technicznych z kształceniem zdalnym online należy zawiadomić szkołę. Wszelkie takie przypadki będą traktowane indywidualnie z poszanowaniem godności każdego ucznia oraz jego rodziców.

    ○ Stanowisko pracy ucznia powinno zapewniać mu komfort i wygodę pracy (czyste biurko, odpowiednie narzędzia pracy, dobre oświetlenie – zgodnie z zasadami ergonomii).

    ○ Konieczne są przerwy w nauce, podczas których należy odejść od stanowiska komputerowego lub innych urządzeń.

    ○ Uczniowie powinni spędzać przy urządzeniach z ekranem tylko tyle czasu, ile to absolutnie konieczne. Wykorzystanie urządzeń ekranowych w edukacji powinno wiązać się z ograniczeniem oglądania telewizji, korzystania z telefonów, tabletów i komputerów poza czasem przeznaczonym na naukę. Nadmierne korzystanie z tabletu, telefonu i monitora komputerowego negatywnie wpływa na zdrowie. Z tego powodu uczniowie zobowiązani są do rozsądnego planowania aktywności online.

    ○ Przetwarzanie danych osobowych podczas kształcenia zdalnego jest realizowane przez szkołę na podstawie obowiązujących w szkole regulacji RODO.

    ○ Rozwiązania stosowane przez Szkołę są zgodne z zasadami bezpieczeństwa dzieci w sieci internetowej. Ponieważ współczesne systemy operacyjne mają charakter wielozadaniowy, a urządzenia przeznaczone w domu ucznia do realizacji zdalnej edukacji mogą zawierać połączenia prowadzące do szkodliwych stron, należy zachować szczególną czujność, która wynika z obowiązków opiekuńczych rodziców lub opiekunów prawnych. Rekomenduje się zastosowanie mechanizmów kontroli rodzicielskiej.

    ○ Należy motywować uczniów do systematycznej równomiernej pracy nad przyswajaniem materiału i wykonywaniem ćwiczeń. Kształcenie zdalne nakierowane jest także na kształtowanie odpowiedzialności, rzetelności i systematyczności.

    ○ Pedagog i psycholog są dostępni dla uczniów i rodziców zgodnie z harmonogramem dyżurów, który dostępny jest na stronie internetowej szkoły.

     

                                                                                                   Dyrektor PZSiPS ul. Jagiellońska 69 w Legionowie

                                                                                                                                   Marzenna Kmieciak

    25

    listopad

    2020

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY EDUKACYJNEJ – TEAMS W PZSIPS UL. JAGIELLOŃSKA 69 W LEGIONOWIE OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 30.11.2020 ROKU

    rozwiń cały artykuł klikając w tytuł...

    REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY EDUKACYJNEJ – TEAMS

    W PZSIPS UL. JAGIELLOŃSKA 69 W LEGIONOWIE

    OBOWIĄZUJĄCY OD DNIA 30.11.2020 ROKU

    DLA UCZNIÓW Z KLAS „B”

     

    Organizacja zajęć zdalnych

    ○ Tygodniowy plan lekcji nie ulega zmianie. Podstawowa komunikacja pomiędzy nauczycielem a uczniami będzie odbywała się za pośrednictwem poczty e-mail.

    ○ Nauczyciele w dniach zajęć lekcyjnych z daną klasą (zgodnie z tygodniowym planem lekcji) będą umieszczali na poczcie e-mail tematy lekcji i opisy zadań dla uczniów oraz prowadzili wybrane lekcje wirtualnie z wykorzystaniem platformy Teams (w czasie rzeczywistym).

    ○ Zgodnie z zasadami bhp uczniowie nie mają obowiązku spędzania całego czasu przed komputerem, nauczyciele odpowiednio dostosowują czas na odrobienie zadań.

    ○ O terminie wykonania danego zadania nauczyciel informuje w wiadomości opisującej zadanie. W przypadku problemów technicznych lub organizacyjnych uczeń powinien zawiadomić nauczyciela o braku możliwości wykonania zadania w ustalonym terminie. Jeśli uczeń ma wątpliwości, jak wykonać zadanie lub nie potrafi go wykonać - powinien poprosić o pomoc nauczyciela.

    ○ Wiadomości i zadania będą wysyłane do uczniów między godz. 8.00 a 14.00, ich częstotliwość zależy od tygodniowego planu lekcji i organizacji zajęć przez danego nauczyciela.

    ○ Nauczyciel będzie umieszczał zadania do wykonania w takich formach, jak:

    ■ klasyczna, z odwołaniem do podręcznika, zeszytu ćwiczeń,

    ■ w formie opisu tekstowego zadania do wykonania,

    ■ w formie linku do interaktywnych platform edukacyjnych wykorzystujących różnorodne formy nauki i sprawdzania wiadomości (np. filmy, quizy, testy),

    ■ w formie załącznika zawierającego edukacyjne materiały multimedialne (animacje, filmy, wykłady, nagrania eksperymentów, gry edukacyjne, interaktywne materiały dydaktyczne itd)., tekstowe, grafiki, przeznaczone do samodzielnej nauki

    ○ Nauczyciele uwzględniają możliwości psychofizyczne uczniów ze specjalnymi potrzebami oraz dostosowują zajęcia do ich dysfunkcji i zaleceń zawartych w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno-pedagogicznych.

    Organizacja lekcji wirtualnych z wykorzystaniem platformy Teams

    Zajęcia lekcyjne będą prowadzone w czasie rzeczywistym wg następujących zasad:

    ■ podczas lekcji online uczniowie mają obowiązek mieć włączoną kamerę i zalogować się używając własnego konta,

    ■ obecność uczniów podczas lekcji online będzie sprawdzana i odnotowywana w dzienniku zgodnie ze stanem faktycznym, tak jak w przypadku zajęć realizowanych w szkole (obecny /nieobecny), po 5 minutach od rozpoczęcia zajęć nauczyciel pobierze z platformy listę obecności,

    ■ lekcja wirtualna trwa 15-20 minut.

    Decyzję o czasie trwania lekcji podejmuje każdorazowo nauczyciel,

    ■ informacje o terminie zajęć on-line będą umieszczone w kalendarzu Teams najpóźniej w dniu poprzedzającym lekcję zaplanowaną w takiej formie,

    ■ uczniowie powinni mieć dostęp do urządzeń wyposażonych w kamerę, mikrofon, ekran i klawiaturę.

    ■  z aplikacji Teams można korzystać także na telefonie komórkowym.

    Ocenianie wiedzy i umiejętności uczniów

    ○ Opanowanie wiedzy i umiejętności będzie przedmiotem oceny zgodnie z obowiązującymi zasadami oceniania.

    ○ Ocenianie postępów uczniów jest możliwe w formie przeprowadzenia sprawdzianów, testów, odpowiedzi ustnych oraz odesłanych kart pracy i prac zadanych poprzez pocztę elektroniczną.

    ○ Oceny będą wystawiane przez nauczyciela zgodnie z Wewnątrzszkolnymi Zasadami Oceniania (WZO) i Przedmiotowymi Zasadami Oceniania (PZO).

    ○ Nauczyciele mają ograniczone możliwości weryfikacji, jak uczeń pracuje. Ważne jest budowanie przez rodziców motywacji wewnętrznej uczniów i zwracanie uwagi na to, że korzystanie z niedozwolonych form wsparcia jest niekorzystne dla samego ucznia. Niektóre metody sprawdzania wiedzy i umiejętności przypominają odpytywanie uczniów, znane z tradycyjnej klasy szkolnej.

    Dodatkowe informacje

    ○ Wszelkie działania podejmowane przez uczniów w środowisku zdalnym służą zdobyciu wiedzy, umiejętności, postaw społecznych i zasad komunikacji w środowiskach wirtualnych.

    ○ Kształcenie zdalne zakłada możliwość zadawania nauczycielowi pytań, jeśli uczeń nie zrozumie jakiejś partii materiału, przeznaczonej do samodzielnego opanowania. Uczeń może zgłaszać pytania zarówno w formie pisemnej, jak i w trakcie rozmowy tekstowej, głosowej lub wideo.

    ○ Uczeń przebywający w domu realizuje obowiązek szkolny pod opieką rodziców/opiekunów prawnych. Pracujący zdalnie nauczyciel nie ma możliwości realizowania swoich funkcji opiekuńczych.

    ○ W celu zachowania systematyczności zalecamy, aby przestrzegać godzin ustalonych w planie zajęć. Zachowanie rytmu szkolnego może być decydującym warunkiem sukcesu szkolnego ucznia.

    ○ Nauczyciel ma prawo do formułowania zadań domowych, wymagających poświęcenia pewnej ilości czasu wolnego ucznia.

    ○ Użycie tradycyjnych podręczników, zeszytów ćwiczeń i zeszytów zależy od formy lekcji przyjętej przez nauczyciela. Może się zdarzyć, że część zajęć będzie wymagała używania tradycyjnych, a część nowych pomocy dydaktycznych. Precyzyjne zalecenia dotyczące wykorzystania materiałów dydaktycznych będą przekazywali nauczyciele poszczególnych przedmiotów.

    ○ Treści edukacyjne podawane w środowisku zdalnym będą służyły realizacji podstawy programowej oraz rozwijaniu zainteresowań i pasji uczniów.

    ○ Nauczyciel ma prawo wymagać od uczniów sporządzania papierowych notatek oraz żądać przekazania fotografii ćwiczeń, notatek lub zadań wykonywanych w uczniowskim zeszycie lekcyjnym.

    ○ Istnieje wiele powodów, by tradycyjne zeszyty w dobie edukacji zdalnej spełniały nadal swoją rolę. Do głównych należy: pielęgnowanie umiejętności pisania ręcznego, procesy zapamiętywania zachodzące w trakcie pisania, lepsze rozumienie materiału pod wpływem wykonywanych odręcznie ćwiczeń i zadań.

    ○ Uczeń może przyswajać wiedzę z różnych źródeł. Metody edukacji zdalnej mogą być efektywne i przyczyniać się do rozwoju ucznia, o ile nauczanie prowadzone jest w sposób zgodny ze standardami, tzn. nie polega jedynie na biernym przyswajaniu obrazów i dźwięków, ale oparte jest na aktywności poznawczej ucznia i kreatywności.

    ○ W przypadku utrzymywania się problemów technicznych z kształceniem zdalnym online należy zawiadomić szkołę. Wszelkie takie przypadki będą traktowane indywidualnie z poszanowaniem godności każdego ucznia oraz jego rodziców.

    ○ Stanowisko pracy ucznia powinno zapewniać mu komfort i wygodę pracy (czyste biurko, odpowiednie narzędzia pracy, dobre oświetlenie – zgodnie z zasadami ergonomii).

    ○ Konieczne są przerwy w nauce, podczas których należy odejść od stanowiska komputerowego lub innych urządzeń.

    ○ Uczniowie powinni spędzać przy urządzeniach z ekranem tylko tyle czasu, ile to absolutnie konieczne. Wykorzystanie urządzeń ekranowych w edukacji powinno wiązać się z ograniczeniem oglądania telewizji, korzystania z telefonów, tabletów i komputerów poza czasem przeznaczonym na naukę. Nadmierne korzystanie z tabletu, telefonu i monitora komputerowego negatywnie wpływa na zdrowie. Z tego powodu uczniowie zobowiązani są do rozsądnego planowania aktywności online.

    ○ Przetwarzanie danych osobowych podczas kształcenia zdalnego jest realizowane przez szkołę na podstawie obowiązujących w szkole regulacji RODO.

    ○ Rozwiązania stosowane przez Szkołę są zgodne z zasadami bezpieczeństwa dzieci w sieci internetowej. Ponieważ współczesne systemy operacyjne mają charakter wielozadaniowy, a urządzenia przeznaczone w domu ucznia do realizacji zdalnej edukacji mogą zawierać połączenia prowadzące do szkodliwych stron, należy zachować szczególną czujność, która wynika z obowiązków opiekuńczych rodziców lub opiekunów prawnych. Rekomenduje się zastosowanie mechanizmów kontroli rodzicielskiej.

    ○ Należy motywować uczniów do systematycznej równomiernej pracy nad przyswajaniem materiału i wykonywaniem ćwiczeń. Kształcenie zdalne nakierowane jest także na kształtowanie odpowiedzialności, rzetelności i systematyczności.

    ○ Pedagog i psycholog są dostępni dla uczniów i rodziców zgodnie z harmonogramem dyżurów, który dostępny jest na stronie internetowej szkoły.

     

                                                                                                  Dyrektor PZSiPS ul. Jagiellońska 69 w Legionowie

                                                                                                                                   Marzenna Kmieciak

    14

    maj

    2020

    Informacja dla rodziców/prawnych opiekunów

    rozwiń cały artykuł klikając w tytuł...

    W nawiązaniu do ogłoszonego w dniu 13 maja 2020 r., przez MEN  kalendarza zmian w szkołach i placówkach do wakacji, w zakresie  możliwości przywrócenia za zgodą rodziców z dziećmi i młodzieżą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego informujemy państwa, że jesteśmy w trakcie opracowywania procedur, które umożliwią części Państwa dzieci skorzystać z zajęć opiekuńczych w naszej placówce. W pierwszej kolejności będą to dzieci, których obydwoje rodzice nie mają możliwości pracy zdalnej. O terminie rozpoczęcia zajęć niezwłocznie poinformujemy.

    Dyrektor PZS i PS w Legionowie

    Marzenna Kmieciak

     

     

    • 1
    • 2
    • Następna

Galerie

Poprzednia
Następna

    Dzień Chłopaka 2022

    II MAZOWIECKA SPARTAKIADA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "NA START"

    Warsztaty Kulinarne XI Dni Osób z Niepełnosprawnościami

    Apel - bezpieczna droga do szkoły


    gospodarstwo domowe kl. IB2 PDP

    Wycieczka do Kina Helios w Legionowie

    Warsztaty plastyczne

    Rozpoczęcie roku szkolnego 2022-2023



Szkoła

ul. Jagiellońska 69

05-120 Legionowo

22 774 27 63

 

Przedszkole

ul. Jagiellońska 69

05-120 Legionowo

22  774 27 63

 

Informacja

Strona internetowa Placówki jest stroną autorską. 
Zgodnie z art.23 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.:DzU 2002 nr 101,poz.926ze m.) rodzice/prawni opiekunowie uczniów/przedszkolaków wyrazili pisemną zgodnę na umieszczanie wizerunku ich dziecka. 
Zgody znajdują się w dokumentacji szkolnej.

Obowiązuje zakaz kopiowania i rozpowszechniania zdjęć oraz treści umieszczonych na stronie internetowej Placówki.